Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 11 kwietnia 2013

biel z błękitem i pierwsze starcie ze wstążkowymi kwiatami

witam!
wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze :) tocząc nierówny bój z choróbskiem, powstały koszyczki. miałam wybrać w kolorach: niebieski, czerwony i fioletowy, jeden miał być kwadratowy, a drugi serducho. przy okazji spróbowałam zrobić nowe kwiatki ze wstążki, efekt jest ciekawy - zachęcam do spróbowania :) (link zapodała Ania Krućko na fb, posyłam go dalej jeśli macie ochotę spróbować wstążkowe kwiatki ). koszyczki wyszły większe niż poprzednie, skromnie ozdobione, w bieli, pojechały do nowej właścicielki :) z nadzieją, że się spodobają :)














5 komentarzy:

  1. Całość pięknie się prezentuje, a kwiaty rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i koszyczki i kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw i koszyki i kwiatki;) pozdrawiam Kasiu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkim bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła