Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

niedziela, 24 marca 2013

wymianka wielkanocna w KTM

witam :)
jakiś czas temu zapisałam się do wymianki wielkanocnej w Klubie Twórczych Mam (z lewej strony banerek). moją parą była Anitka - nituś z bloga nitusiek.blogspot.com. na razie wrzucę zdjęcia koszyczków, jakie wysłałam, później uzupełnie reszte ;)

Anitka chciała koszyczek serducho w kolorze fioletu, a więc powstało takie coś:










dla Oliwki - koszyczek dla księżniczki w różach akurat na małe skarby




Kubuś jeszcze malutki, ale zrobiłam również dwa koszyczki dla dzieci na małe słodkości




 i całość paczuszki jaką wysłałam:
 a od Anitki otrzymaliśmy:


kurczaki zrobiły furorę, wszystkim się bardzo podobały i stoją już w honorowym miejscu, jajeczne girlandy wiszą w oknie a lusterko znalazło miejsce na ścianie. dzieciaki zachwycone kolorowankami, od razu zaczęły zabawę :D Anitko - bardzo Ci dziękuję za taką wspaniałą pakę! buziakiiiii :D

oczywiście kartka świateczna przygotowana była, ale została na regale, kolejna oznaka mojej słabo zorganizowanej istoty ;)



3 komentarze:

  1. Cudne te Twoje koszyczki, aż zazdroszczę tej Twojej parze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i jakie równiutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jest co zazdrościc, koszyczki jak i cała reszta jest cudna i te kolorki, wczoraj goscie co byli na urodzinach synka zachwycali sie Kasiu Twoimi pracami, jestem bardzo, bardzo zadowolona z takich piekności :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła