Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 15 marca 2013

podaj dalej #1

witam :)
bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny :) jakiś czas temu zapisałam się do zabawy organizowanej na blogu http://sonea.uchwycone-chwile.pl/ "podaj dalej". kilka dni temu przyszła paczuszka, a w niej same skarby:







od razu przepraszam, że dopiero teraz zdjęcia, ale brak czasu ostatnio dość skutecznie daje się we znaki.

zgodnie z zasadami zabawy, teraz ogłaszam ją u siebie :) trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod postem w ciągu 2 m-cy otrzymają ode mnie paczuszki :) a więc - zapraszam do zabawy! :)

2 komentarze:

  1. cieszę się że prezent się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chętnie się zapiszę do zabawy :P

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła