Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 18 marca 2013

jajko w koszyczku i donica z serii "nikt mnie nie zobaczy" :D

witam :)
dziękuję za odwiedziny i komentarze, przypominam o zabawie podaj dalej KLIK TU

kilka nowych prac zaczętych, ale powstała nowa ozdóbka - jajko techniką karczochową w wyplecionym koszyczku z wikliny papierowej, w kolorach wiosny oczywiście :) już mam pomysł na wykorzystanie koszyczków w dekoracji okien i lamp ;)







i donica na okno, otrzymała nazwę "nikt mnie nie zobaczy" bo zamiast na kwiatki to Pusiek się w niej zadomowił i udaje niewiniątko jak obgryza kwiatki


9 komentarzy:

  1. Kasiu świetne koszyczki i karczoch, najbardziej podoba mi sie Pusiek hihihi, a ja mam pytanie czy ty takie podłużne kosze gdzie jest Pusiek to wyplatasz na zamówienie, och przydały by się takie dwa na parapet dla mnie;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mogę wypleść jeśli chcesz ;) jemu też wpadła w oko :D

      Usuń
  2. Świetny ten karczoch w koszyczku, Pusiek też niczego sobie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu Ty malujesz wczesniej rurki na kolor że to tak ladnie Ci wszystko wychodzi.

      Usuń
    2. dzięki :) jeśli mają być białe albo jasny kolor to wyplatam z białego papieru, jak nie to z gazety

      Usuń
  3. Piękne koszyczki i jajeczka również cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczki i jajeczka. Pusiek też wygląda bardzo dekoracyjnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła