Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 8 lutego 2013

samochód - pierwsze starcie i walentynkowy prezencik

witam :)
dziękuję za odwiedziny i komentarze, witam serdecznie nowe obserwatorki :) bardzo mi milo, że do mnie zaglądacie ;) w ostatnich dniach powstało nowe serduszko - jako prezent walentynkowy, będzie wypełniony słodkościami, wyścielony jest mięciutkim wypełniaczem ;) i czerwoną organzą, dodatkowo tasiemka i czerwone kółeczka :)











jakiś czas temu postanowiłam spróbować sił z wyplataniem auta, miało wyjść audi tt ale wyszło... "coś". Karol zadowolony jednak, bawi się nim i dopracował szczególy po swojemu, domalował co nieco, dokleil, dorobił itd., więc wspólnymi siłami powstała mała papierowa wyścigowka :D
co sądzicie?









13 komentarzy:

  1. super serduszko a samochód rewelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słodki walentynkowy prezent:) A samochód fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyk jest cudny i samochód również widać że sprawił wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk jest prześliczny a samochód cudny, jestem pod wrażeniem;) pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk, koszyk chcę taki sam, i autko dla mojego Kuby Proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkim dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny :) AnEvelin a może jakaś wymianka? mój gadulec to 10539312, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy robisz,ja dopiero zaczynam .Zapraszam do mnie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę wyjść z podziwu dla twojej pomysłowości...Kreatywność przede wszystkim. :) Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. I visited many sites except the audio feature for audio
    songs present at this web page is really wonderful.

    Take a look at my weblog - Http://mcuniverse.compuwiki.net

    OdpowiedzUsuń
  10. If you wish for to obtain much from this paragraph then you have to
    apply these strategies to your won webpage.

    Feel free to surf to my homepage ... Careington 500 dental plan

    OdpowiedzUsuń
  11. wow.. genialna wyścigówka.. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła