Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 4 lutego 2013

a w międzyczasie...

witam! :)

dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. korzystając z kursu Ani na wózek z papierowej wikliny, powstał mój pierwszy, trochę krzywy tu i ówdzie, ale chyba na pierwszy rzut nie wygląda zbyt koszmarnie :)






również z okazji zbliżających się Walentynek, zrobiłam swój pierwszy koszyk w kształcie serduszka, ehh ten to już strasznie wyszedł, muszę popracować jeszcze nad równym splotem i ładnym wykończeniem, ale grunt się nie poddawać :)
aaa i dodatkowo nauczyłam się składać kwiatki z kusudamy :)



4 komentarze:

  1. wózeczek piękny jest! :) w fajnych kolorach..

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wózeczek jest bajeczny, ale koszyczek też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki:) I koszyczek tez piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek w kształcie serca jest uroczy ! :)
    Koronka dodaje mu takiego "czegoś" co przyciąga wzrok !
    No i widzę udane kwiatuszki kusudama :)

    Będę do Ciebie zaglądać częściej :) Zapraszam też do mnie !

    www.k-mea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła