Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 18 stycznia 2013

wiosenny świecznik

witam!

bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :) witam również serdecznie nowe obserwatorki Ilonę, Magdę i Ewę :)

chwila wytchnienia już za mną, czas zabrać się do roboty. wczoraj w celu odstresowania się powstał ni stąd ni zowąd świecznik (tak, tak, mam fioła na punkcie świeczników ;) ). jest w soczystych barwach wiosny, za którą już chyba większość z nas tęskni. materiał na wykonanie to trochę zielonej rafii, patyczki po lodach, rolka po papierze, groch w całości, wstążeczki, piórka, rattan, kwiatki i standardowo juta jako podkład :) a całość prezentuje się następująco, co sądzicie? :)






dziś  pistolet nie wytrzymał napięcia i pękł, dlatego rozpoczęte prezenty dla dziadków muszą nieco poczekać. będą to kawowe serduszka z różyczkami :)

8 komentarzy:

  1. Wiosną faktycznie zapachniało;)Pomysł z grochem rewelacyjny,a całość wygląda super;)Na Wielkanoc można dodać jakieś jaja lub kurczaczki i stroik jak marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) właśnie szukałam niedawno kurczaczków, ptaszków i motylków, ale na giełdzie nie było jeszcze (chyba za wczesnie sie wybralam), na razie zbieram skorupki ;)

      Usuń
  2. Powiało wiosną!Stroik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam tylko się przywitać. Świecznik już podziwiałam w innym miejscu, naprawdę jest imponujący. Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć:) jasne że są miejsca na podawajkę:) poproszę o adres na w.polak_93@o2.pl
    pozdrawiam:)
    ps. świetny świecznik;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wiosna powoli wkrada się w Twoje prace:) Piękny świecznik! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie już wiosna, a u mnie mróz, śnieg i ślisko. Muszę tu częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła