Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 25 stycznia 2013

mini organizer i koszyczek mydłem pachnący

i kolejna praca, która powstała w przeciągu ostatnich dni. ciągle gubiły się dlugopisy i karteczki, więc aby temu zaradzić powstał mój mini organizer z wikliny papierowej ale ciut inaczej ;) są to kółeczka skręcane na ołówku i sklejane razem, całość wygląda tak:





korzystając również z kursu Oli (jest również na blogu po prawej stronie ;) ) zrobilam pierwszy koszyczek z mydełka, takie nic ale na początek moze być chyba ;)


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga i faktycznie odzwierciedla to co robisz;)Wszystko takie wesołe i kolorowe,że aż humor poprawia;)
    Organizerek super,ja sama bardzo lubię przedmioty wykonane tą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. znam takie koszyczki znam Usiłowałam kiedyś robić , Super koszyczek

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też się podobają :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pomysły, idealne na drobny podarunek dla kogoś bliskiego. A koszyczek z mydełka jest taki wiosenny. Zapraszam na moje pierwsze Candy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłu. Wyszło super. Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła