Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

sobota, 15 grudnia 2012

srebro z fioletem

witam :)

bardzooooo pracowity czas nastał, napisałam już list do Aniołka z prośbą o wydłużenie doby do najmniej 60godz, może wtedy się wyrobię ;)

powstały choinki, świecznik, kolorowo i z kawą.

pierwsza - wysokość 70cm, w kolorze srebra z fioletem, dekorowana koralikami mieniącymi się różnymi kolorami, srebrnymi kulami i fioletowymi piórkami, dodatkowo są kokardy w 3 różnych wstążkach, w realu wygląda jednak lepiej niż na fotkach, całość wygląda tak:






7 komentarzy:

  1. spora ta choinka - prawie jak moja córa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh.. wyciął mi się tekst :(

      bardzo ciekawa - będzie komuś służyła :)))

      Usuń
  2. Och kocham fiolet (piszę to ubrana w fioletowy sweterek) a ta choineczka podbiła moje serce. Mój aniołek też nie chce wydłużyć mi doby kiedy zawzięcie karczochuję nocami. Ale za to pomaga mi rano wstać i poprawia humor kiedy użalam się nad cieniami pod oczami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, moje ukochane fiolety:) Śliczna choineczka i pięknie ozdobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw srebra i fioletu wygląda pięknie;)Jesteśmy w jednej ,,googlowej'' społeczności,więc wpadłam zobaczyć Twoje prace.Zostaję na dłużej bo warto;)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna. Oglądam te wszystkie ozdoby świąteczne i się nie mogę nadziwić. Zawsze chciałam spróbować zrobić coś z wikliny papierowej, ale jakoś brak czasu nie pozwala. Także pozostaje mi podziwiać i zazdrościć innym:) A jedna ładniejsza od drugiej, ciężko by mi było się zdecydować, którą bym chciała mieć;P

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła