Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 5 grudnia 2012

mini - maxi biel z błękitem

witam ponownie!

choinki biało-niebieskie wpadły chyba w oko kilku osobom, dlatego powstały dwie następne, jedna mniejsza na specjalne zamówienie Gosi i naszą pierwszą wymiankę, druga duża ponad 70 cm na zamówienie dla koleżanki :) duża dodatkowo ma oświetlenie, udało się mi znaleźć śliczne śnieżynki, które wg mnie prezentują się idealnie z tą choinką :D dziękuję pewnemu Panu, który doradził właśnie te lampki ;) nie udalo się mi tylko wykonać pierwotnego planu, żeby lampki wpleść od środka :( ale ułożone na wierzchu też jest ok :) na razie zdjęcia w ciągu dnia zrobione, wieczorkiem popstrykam jak wygląda oświetlona :)






miłego popołudnia :)

jak obiecałam nocna sesja choinkowa ;)






8 komentarzy:

  1. Jakie one są magiczne! Piękne wykonanie! Pozdrawiam i czekam na wieczorne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pięknie !!!

    Prace jak zwykle śliczne!!! BARDZO SERDECZNIE DZIEKUJE ZA NAGRODĘ, nie mogłam wcześniej ze względu na stan zdrowia, pozdrawiam ,Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :) Magnolio życzę dużo zdrówka

    miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za śliczności, a ta sesja nocna zapiera dech ...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny seans nocny,nie trzeba iść do kina bo to jest lepsze niż dobry film.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu bardzo dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle magiczna lampeczko-choinka:) Piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te choineczki podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła