Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 27 grudnia 2012

kawą i pomarańczą święta pachnące :)

witam :)

dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :) święta, święta i po świętach, chwila na odpoczynek i zaczynamy pracę na nowo :) przed świętami powstały jeszcze choinki: z podkładem z juty, z ziaren kawy i cząstkami pomarańczy oraz z płatków kosmetycznych ze srebrnymi kulami (taka skromna dość)  :) oraz na fotkach nasza domowa choinka w tym roku w bieli i błękicie :)



4 komentarze:

  1. Stylowe choineczki-wszystkie trzy:) Pozdrawiam Noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kawowa choineczka - a jak cudnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kasiu !!!

    Bardzo mnie ucieszyły Twoje odwiedzinki, już myślałam że się obraziłaś, :(
    Śliczne są Twoje prace, mam nadzieję że jeszcze wiele takich cudowności zrobisz. Życzę wszystkiego naj!!! Pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła