Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

czwartek, 15 listopada 2012

dzień lenia. odsłona 1 :)

witam wszystkich!

dziękuję nowym obserwatorkom za przybycie ;) dziś dzień wolnego od plecenia, choinki pojechały szukać domu :) na wykończeniu mam drzewko z ziaren kawy ze złotymi i białymi dodatkami, niebawem się ukończy (o ile wcześniej nie braknie kawy).

mrozik dziś u nas był znowu, chyba zima idzie, u was też? ;) osobiście wolę lato jednak. podobno dziś wysłali mi paczkę z ozdóbkami, więc od jutra prawdopodobnie rzucone zostaną bombki w kolorze biało-srebrno-niebieskim i choinka w kolorze starego złota z girlandami z bordowych perełek :D już się nie moge doczekac ozdabiania!

dziecię me starsze - Emilia po wizycie u lekarza, ehh zapalenie oskrzeli znow, wredne choróbska się panoszą :( leczenie do wtorku. dziecię me młodsze - Karol, nadal w kropkach niewiadomego pochodzenia - leczenia ciąg dalszy, mało co apteka w domu :(

a na koniec uwaga uwaga tłusty rosołek przesyła wiadomość: don't worry be happy :D (zdjęcie ani zupa nie były ustawiane bądź przerabiane, pewnego razu wyciagam zupę z lodówki a ona się uśmiecha, no to fotka obowiązkowo jak już się tak śmieje ;) )


3 komentarze:

  1. suuper fotka w sam raz na pochmurne chorobowe jesienne dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupka ROSOLEK zdrowotna wiec i usmiechnieta. Dzieki takiej usmiechnietej zupce dzieci szybko wyzdrowieja :-)
    A swoja droga to wspolczuje i serduszka dla maluchow przesylam.
    Moje "malenstwo" juz 23 lata ma a sie trzese jak osika gdy choruje.
    Te dziwne kropki to nie ospa? Choc, mama mi opowiadala, ze gdy bylam mala, to dostalam paskudnej wysypki i dermatolodzy byli bezradni. Wtem mama moja gdy wrocila z pracy, oznajmila mi ze na takie dolegliwosci idealna jako lek jest krew z golebia. Hmmm.. pamietam, ze bylo mi wszystko jedno czy, byle sie pozyc zpecacych krostek. Zanim mama przyniosla golebia do domu, zaraz na drugi dzien moje krostki zniknely jak za sprawa czarodziejskiej rozdzki. Magia jest wokol nas. To dziala ;-) Moze wymyslisz jakas "dziwna kuracje" dla syna a wysypka sama zniknie?
    Promyki sle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki VanGugi :) junior już miał ospę, wyszło że jakiś paskudny wirus się przytachał, do tego jeszcze dostał anginę, ale dziś po kontroli i wszystko ok juz :) Emilia też wyzdrowiała, chodzi już do szkoły :) Gugi chyba tym razem te Twoje promyki uzdrowiły dzieciaki :D

      Usuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła