Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 14 listopada 2012

choinkowo wiklinowo :)

witam wszystkich!

wczoraj powstały dwa kolejne maluchy (po 20cm) i jedna większa (70cm), w kolorach biało-złotym, biało-niebieskim i czekoladowo-złotym. na ukończenie czeka duża złota choinka ale czekamy z utęsknieniem na listonosza z kolejną porcją ozdóbek :) po kilku przeszkodach jednak udało się je zamówić ;) a więc może kilka fotek?







chciałabym zrobić jeszcze anioła, ale nie wiem jak z główką, macie jakieś sprawdzone sposoby jak wypleść bądź zastąpić czymś innym, żeby nie odbiegało od reszty? dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Świetne, strasznie pracochłonne muszą byc takie prace, ale efekt naprawdę super:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wam dziękuję za miłe słowa :) mi też jakos białe bardziej pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! niesamowite są Twoje choineczki :) bardzo mi się podobają, pozdrawiam
    P.S. już piszę meila z przepisem na bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie kupujesz ta malutkie kuleczki?
      a jeśli chodzi o główkę aniołka....splotem spiralnym się da, raz mi się udało, musiałabyś sobie popróbowac. możesz też ją zastąpic małą kulką styropianową pomalowaną na biało lub w kolorze aniołka, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ewuś bardzo ci dziękuję za bałwankowy przepis :) kuleczki to styropian, kupuje w workach mix rozmiarów, na gadulcu ci napisałam dokładnie co i jak ;)

      Usuń
  4. prześliczna jest ta biała, szkoda ze ja tak nie umiem bo mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję za miłe słówka :) a może zorganizujemy jakąś wymiankę? jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w wymiankach więc chętnie wezmę udział i się naucze ;)

      Usuń
    2. a wiesz, że to może nie jest głupi pomysł :D
      tylko co ja bym Ci mogła i w jakiej tonacji? ;)

      Usuń
    3. powiem tak: lubie fioletowe, i jestem jak sroka ;) swoje biżutki trzymam już w skrzynce z castoramy bo w nic inne sie nie chcialy zmiescic :D robisz śliczne biżuteryjne cudeńka moze cos takiego jesli mozesz ;)

      Usuń
    4. przepraszam, że tak długo ale życie czasem nie pozwala na to co by się chciało robić - Kasiu, podeślij mi proszę swój adres na @ root34(at)g10.pl :)

      Usuń
  5. Piękne choinki. Podziwiam tak staranne wykonanie. Wow!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła