Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

piątek, 9 listopada 2012

choinek już czas :)

 ubiorę ją w radość w bogactwa ozdobię 
girlandy uczuć na niej umieszczę 
dobrym słowem jeszcze dopieszczę 
 z gwiazd utkam łańcuch taki na zgodę 
by nigdy więcej nie wiało chłodem 
miast bombek dodam z łez perełki 
mróz mi posrebrzy szronem igiełki 
mgłą kolorowych snów ją otoczę 
z tęczy uplotę jej dwa warkocze 
lśniące kryształki z lodu powieszę 
na górze gwiazdkę z nieba zaczepię 
nic nie zapeszę... 
nie tylko piękna lecz zaczarowana 
pod nią prezenty do obdarowania 
a w nich marzenia te obiecane 
spełnią się wkrótce nad samym ranem 
uwierz w tę bajkę a nuż... się stanie"

Witam wieczorową porą! zaczęły powstawać choinki, póki co są: złoto-zielona, złoto-czerwona, brązowo-żółta i biała niewypał :D niestety próbowałam pomalować ją farbką i jednak to był zły pomysł i najlepszy efekt wychodzi farbą w sprayu ;) zatem biała poczeka na lakier a tymczasem pokręcą się kolejne zapasy rureczek.
a teraz kilka fotek :) 















6 komentarzy:

  1. O matuchno, jakie one sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie taka bedzie goscic w tym roku :) cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne,właśnie takie lubię choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak to się robi? Są jakieś samouczki?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła