Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

poniedziałek, 16 lipca 2012

wiklina papierowa - pierwsze starcie







a więc zauroczona Waszymi cudeńkami jakie tworzycie z rurek gazetowych, postanowiłam spróbować :) hmmm efekt mało zadowalający, ale jak na pierwsze w życiu starcie z takim czymś chyba nie jest tragicznie, w sumie trening czyni...natrętnie uczącego się do skutku :D











 kolejna próba z bibułką miała przynieść efekt różany, przyniosła kwiatuszki, które przyozdobiły rozleniwioną azalię, która jakoś nie chce zakwitnąć. na razie wersja "płatkowa", do "cukierkowej" podobno zwykła bibułka się nie nadaje







2 komentarze:

  1. serduszka pierwsza klasa ;) jakbyś kursiku na wózek nie mogła wypatrzec to po prawej stronie bloga zaraz pod moją fotką i opisem mam stronki, tam jest :P życzę miłej zabawy i zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła