Prawa autorskie

Wszystkie prace, fotografie i teksty na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli tak nie jest to wyraźnie to zaznaczam. Nie wyrażam zgody na ich jakiekolwiek użycie, zamieszczanie ich, czy też części, bez podlinkowania, bądź opisu ze wskazaniem źródła.

środa, 11 lipca 2012

inne wykorzystanie sklejki

kolejna próba, tym razem sklejka liściasta, och te poszukiwania i tłumaczenia po co mi tyle małych kawałków... :) no i nowy zakup - szlifierka oscylacyjna i nowa umiejętność obsługiwania tego ustrojstwa :D inspirowana stroną z cudnymi obrazami postanowiłam spróbować zrobić też łączony obrazek. kilka Wam zaprezentuje:

7 komentarzy:

  1. wow świetnie te obrazki na sklejkach wyszły. czy ozdabiałaś je w decou?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wszystko jest ręcznie malowane najzwyklejszymi farbami i pigmentami ze śnieżki ;) później tylko lakier bezbarwny dodałam do zabezpieczenia przed "starzeniem"
      szczerze powiedziawszy bladego pojęcia nie mam o decoupage, ale technika jest ciekawa bardzo, może kiedyś się w końcu naucze też i tego :)

      Usuń
  2. a najbardziej mi się podobają te 3 od góry :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rysunki :) moim faworytem jest nr 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne rączki masz. Piękne magnolie i te owoce. Obraz z barką też jest uroczy.
    Ciekawe jest to, ze nie na kanwie a na sklejce malujesz.
    Promyki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te obrazki mi równiez podobaja sie magnolie i owoce cytrusowe, sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie! bardzo mi miło, że tutaj jesteś i zapraszam ponownie Pod Skrzydło Anioła